Zwroty i Reklamacje
Zwroty
W ciągu 21 dni od dnia odbioru przesyłki możesz zwrócić całe zamówienie lub jego część.
Zwroty w Escribo są proste i dokładamy wszelkich starań, aby zajmowały jak najmniej twojego czasu.
Procedura zgłoszenia zwrotu
-
Zgłoszenie chęci zwrotu odbywa się za pośrednictwem Panelu Klienta na stronie Sklepu.
-
Po zalogowaniu się na swoje konto, masz możliwość wybrania zamówienia i kliknięcia przycisku "Zażądaj zwrotu".
-
W formularzu zwrotu wybierasz produkty, które zamierzasz zwrócić (nie jest wymagany zwrot całego zamówienia).
-
W przypadku zgłoszenia zwrotu po upływie 21 dni od daty otrzymania towaru, zwrot zostanie automatycznie odrzucony.
-
Zwrot należy odesłać na własny koszt na adres:
- Escribo
- ul. Plebiscytowa 17
- 40-035 Katowice
- Po otrzymaniu i zaakceptowaniu Twojego zwrotu dokonamy zwrotu płatności w ciągu maksymalnie 14 dni na środek płatności z którego twoje zamówienie zostało opłacone.
Przyjmujemy zwroty tylko nowych produktów w oryginalnych opakowaniach bez śladów użytkowania.
Klient pokrywa koszty zwrotu przesyłki.
Produkty personalizowane oraz atramenty nie podlegają zwrotom.
Reklamacje
Jeżeli zdarzy się, że któryś z produktów jest niesprawny skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie (info@escribo.pl +48 504 910 110) , a my dołożymy wszelkich starań, aby proces reklamacyjny skrócić do minimum.
Reklamowany produkt odeślij na adres:
- Escribo
- ul. Plebiscytowa 17
- 40-035 Katowice
- Numer kontaktowy: 504 910 110
- Email: info@escribo.pl